آموزش تخصصی نرم افزارهای شبیه سازی برق

لذت شبیه سازی را تجربه کنید!

آموزش تخصصی نرم افزارهای شبیه سازی برق

لذت شبیه سازی را تجربه کنید!

سختی‌های ورود به بازار کار برای فارغ‌التحصیلان به‌علت فاصله موجود بین دانشگاه و صنعت، همواره از دغدغه‌های دانشجویان عزیز است. در رشته برق، یکی از مهارت‌هایی که می تواند این فاصله را کم کرده و به ایجاد آمادگی بیشتر برای شروع به کار در صنعت کمک کند، یادگیری نرم‌افزارهای شبیه‌سازی است. نرم‌افزارهایی که یادگیری آن‌ها عموما در محیط دانشگاه از انجام یک پروژه کلاسی شروع شده و ممکن است به انجام پایان نامه منتهی شود و به تدریج به دست فراموشی سپرده می‌شود.

ما در مجموعه RFplus، با تجربه سال‌ها فعالیت فنی و علمی و انجام پروژه‌های عملی متنوع و نیز آشنا با نیاز صنعت، با رودیکرد آموزش پروژه محور، به آموزش نرم‌افزارهای پرکاربرد شبیه‌سازی رشته برق که هم در دانشگاه و هم در صنعت استفاده می‌شوند، می پردازیم.

شما در کنار مدرسین و متخصصین مجرب ما، گام به گام نرم‌افزارهای شبیه‌سازی را آموزش می‌بینید و بر آن‌ها مسلط می‌شوید. طی دوره‌های حضوری، دوره‌های آنلاین، مقالات، کارگاه‌ها و… چندین پروژه کاملا عملی را از ابتدا تا انتها انجام داده و سپس با شرکت در آزمون‌های RFplus سطح تسلط خود بر این نرم‌افزارها را می‌سنجید.

در نهایت شما با RFplus، به یکی از متخصصین شبیه‌سازی نرم‌افزاری تبدیل می‌شوید که با پیش زمینه علمی خوب می‌توانید یکی از پارامترهای کلیدی برای استخدام در شرکت‌های دولتی و خصوصی را گذرانده و پروژه‌های بزرگی را انجام دهید.